lørdag 11. desember 2010

Kulturell førjulssøndag

I morgen har jeg to kulturelle happeninger på tapeten!

Midt på dagen skal jeg, sammen med resten av medlemmene i koret Nattmål, ha minikonsert på den skjønne kafeen Bryggejentene. Vi startet opp koret for noen måneder siden, og fikk en kjempeflink dirigent i høst, Hanne Sofie Akselsen.

Hun har lært oss mange fine sanger! Vi skal synge Julenissen kommer i kveld, Bjelleklang, Vi tenner våre lykter og to sanger til. Jeg skal legge ut bilder i morgen. Det blir sikkert veldig koselig!

På kvelden skal jeg på konsert med Halvdan Sivertsen, han som har så mange fine tekster og melodier. Det er faktisk sånn at jeg har blandede følelser for denne konserten. Sist jeg var på konsert med Halvdan Sivertsen, satt det nemlig ei dame bak meg som tydeligvis trodde hun var på "Syng med oss"-arrangement. Og hun sang ikke fint! Håper hun holder seg hjemme denne gangen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar