fredag 17. februar 2012

Interiørinnlegg!!?

Det er ikke ofte jeg legger ut *meg og mitt hjem*-poster, men nå må jeg bare trø til. Dette gamle skapet og det flotte *spiseriet* fikk jeg for mange år siden, fra et dødsbo. Ingen fra avdødes familie ønsket disse tingene, så jeg tok dem med meg. Skapet ble malt i brunnyanser med en gang det kom i hus, mens kjøkkenhylla har stått lenge i påvente av at jeg både skulle pusse den opp, og finne en passende plassering for den. Tiden har lenge vært inne for at disse to skulle få en ny storhetstid, og endelig fikk jeg tatt meg på tak og gjort noe med det... Litt jobb, men verdt hver time med sandpapir og malekost. Når jeg ser bort i denne kroken av stua, blie jeg fylt av fryd og glede. Syns det ble så fint...

Ser jeg imidlertid andre veien, får jeg dessverre øye på dette bordet, og fryden fordamper som dugg for sola... Ikke får jeg gjort noe med det heller, siden jeg trødde over på trening i går... Får bare se andre veien, foreløpig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar